• Strona główna
  • Sklep
  • Usługi
    • Wynajem ekspresów do kawy
    • Wynajem ekspresu do kawy na wesele
    • Wynajem ekspresu do kawy na komunię
  • Serwis
    • Konserwacja ekspresu do kawy
    • Regulamin serwisu
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
Wishlist Please, enable Wishlist.
Koszyk 0.00 zł 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: 0.00 zł

Zobacz koszykCheckout

  • Strona główna
  • Sklep
  • Usługi
    • Wynajem ekspresów do kawy
    • Wynajem ekspresu do kawy na wesele
    • Wynajem ekspresu do kawy na komunię
  • Serwis
    • Konserwacja ekspresu do kawy
    • Regulamin serwisu
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
Wishlist Please, enable Wishlist.
Koszyk 0.00 zł 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: 0.00 zł

Zobacz koszykCheckout

ZWROTY I REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@kawadlabiznesu.com

Zwracaną rzecz zwróć niezwłocznie na adres: ul. Ozimska 48/62, 45-368 Opole , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@kawadlabiznesu.com lub drogą pocztową na adres pl. Ozimska 48 lok. 62, 45-368 Opole .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: MATVER Anna Romanek ul. Ozimska, nr 48, lok. 62, 45-368

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Bądź na bieżąco

Bądź na bieżąco z naszym newsletterem, który zawiera oferty specjalne, nowe produkty i porady dotyczące kawy i ekspresów.

    Nigdy nie udostępnimy Twojego adresu e-mail i możesz zrezygnować w każdej chwili, obiecujemy.

    • Nasza oferta

      • Serwis ekspresów

      • Dzierżawa ekspresów

      • Wynajem ekspresów

      • Zakup ekspresów

      • Leasing ekspresów

    • Kategorie

      • Ekspresy do kawy

      • Kawa ziarnista

      • Środki konserwacyjne

      • Filtry wody

      • Herbata

    • Informacje

      • Blog

      • FAQ’s

      • Wiadomości

    • Pomoc

      • Zwroty i reklamacje

      • Dostawa i płatność

      • Regulamin

      • Polityka prywatności

    • Kontakt

      • Zadaj pytanie

      • Współpraca partnerska

    Facebook Instagram Linkedin

    Copyright © 2023. Kawa dla biznesu – Opole

    Home
    Sklep
    0 Koszyk
    Szukaj
    Więcej
    Więcej
    • Strona główna
    • Sklep
    • Usługi
      • Wynajem ekspresów do kawy
      • Wynajem ekspresu do kawy na wesele
      • Wynajem ekspresu do kawy na komunię
    • Serwis
      • Konserwacja ekspresu do kawy
      • Regulamin serwisu
    • Blog
    • O nas
    • Kontakt
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
    Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na naszą politykę prywatności.
    Dobrze, dziękuję za informację!