Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady usługi serwisu ekspresów do kawy („Urządzenie” lub „Ekspres do kawy”).
Serwis świadczy firma MATVER Anna Romanek z siedzibą w Opolu, adres: ul. Ozimska 48/62, NIP: 7541745241, REGON: 161529201 („MATVER”, „Kawa dla biznesu” lub „Serwis”).
Przez „Usługę serwisu” należy rozumieć konserwację, diagnostykę, naprawę odpłatną, naprawę gwarancyjną lub każdy inny rodzaj usługi świadczonej w ramach działalności serwisu Kawa dla Biznesu.
Sprzęt przyjmowany i wydawany jest w biurze przy ul. Ozimskiej 48/14 w Opolu („Biuro obsługi”).
Klientem jest każda osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do wykonania Usługi serwisu.
Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do naprawy ekspresów: brudnych, uszkodzonych mechanicznie oraz wyprodukowanych przez firmy, których naprawy nie prowadzi lub nie ma dostępu do części.
§ 2. Czas naprawy
Czas naprawy ekspresu do kawy wynosi do 15 dni roboczych od chwili dostarczenia ekspresu do Serwisu.
Czas ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od serwisu, w szczególności na skutek zmiennej dostępności części do urządzeń.
Czas ten może też ulec wydłużeniu w wyniku wykrycia przez Serwis zatajonych przez Klienta informacji, ingerencji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę Urządzenia.
O ewentualnych zmianach czasu naprawy, Serwis będzie informować klienta.
§ 3. Procedura naprawy
Usługa serwisowa rozpoczynana jest po zaakceptowaniu przez klienta zlecenia serwisowego oraz dostarczenia ekspresu do siedziby Serwisu.
Zgoda na wykonanie usługi serwisowej jest równoznaczna z akceptacją tego regulaminu, którego skrócona wersja wraz z linkiem dostępowym do wersji pełnej, znajduje się na zleceniu serwisowym.
Klient może dostarczyć Urządzenie do Serwisu w jeden z następujących sposobów: – osobiście w siedzibie Serwisu, – wysyłka kurierem po wcześniejszym kontakcie mailowym na adres biuro@kawadlabiznesu.com
Po przyjęciu ekspresu do naprawy, konieczne jest oczekiwanie na moment rozpoczęcia diagnozy ekspresu. Czas oczekiwania zależny jest od aktualnego obłożenia serwisu oraz ilości ekspresów, które zostały wcześniej przyjęte. W przypadku naprawy terminowej, ekspres przyjmowany jest poza kolejnością.
Informacje dotyczące stanu ekspresu mogą zostać udzielone dopiero po jego diagnozie.
Klient może sprawdzać stan ekspresu używając kodu QR, który otrzyma na zleceniu serwisowym.
Oczekuje na diagnozę – ekspres oczekuje na swoją kolej
W trakcie diagnozy – ekspres jest diagnozowany przez Serwis
W trakcie naprawy – ekspres jest naprawiany przez Serwis
Wymaga potwierdzenia kosztów – konieczne jest zamówienie części lub koszt naprawy przekracza ustalony koszt. Serwis skontaktuje się z klientem i przystąpi do naprawy po potwierdzeniu.
Potwierdzone – koszt został zatwierdzony przez klienta i ekspres oczekuje na naprawę.
Oczekuje na podzespoły – ekspres jest w czasie naprawy, oczekujemy na dostawę podzespołów koniecznych do zakończenia naprawy.
W trakcie testów – ekspres jest naprawiony i testowany
Podsumowanie naprawy – ekspres został naprawiony, Biuro obsługi poinformuje wkrótce o możliwości odbioru ekspresu.
Do odbioru – ekspres jest gotowy do odbioru w serwisie
Naprawy do 500,- brutto wykonujemy bez wcześniejszej konsultacji z klientem, chyba że przy oddaniu ekspresu klient poprosił o wycenę. Wycena może wydłużyć czas naprawy o dzień roboczy lub dłużej w przypadku braku odpowiedzi Klienta na kontakt Serwisu.
W przypadku gdy koszt naprawy przekroczy 500,- brutto lub konieczne będzie zamówienie specjalistycznych części serwisowych, Serwis skontaktuje się z klientem w celu akceptacji wyceny.
W przypadku odmowy wykonania odpłatnej naprawy Urządzenia dostarczonego do zdiagnozowania przez Serwis, Klient obciążony zostanie kosztem diagnostyki w wysokości 120 złotych brutto oraz kosztami transportu w przypadku korzystania z usługi Door to door.
Nie wykonujemy napraw na podstawie diagnozy wykonanej przez podmioty zewnętrzne. Oddanie ekspresu do serwisu wiąże się z akceptacją dokonania przez serwis pełnej diagnozy.
W przypadku osobistego dostarczenia Urządzenia do Serwisu, Klient otrzymuje potwierdzenie zlecenia naprawy. Potwierdzenie to należy okazać w chwili osobistego odbioru Urządzenia po naprawie.
Części zużyte, które zostaną wymienione na nowe w ramach usługi serwisowej, zostają oddane klientowi po dokonanej naprawie. Klient ma obowiązek zutylizować części zgodnie z zasadami przetwarzania odpadów.
Ekspresy do kawy czyszczone są chemią profesjonalną usuwającą zabrudzenia, których ciężko się pozbyć w warunkach domowych. Pozbycie się brudu może spowodować wyjście starych zarysowań, które były ukryte pod warstwą brudu. Dotyczy to przede wszystkim wnętrza ekspresu. W czasie wykonywania podstawowych czynności naprawczych i konserwacyjnych czyszczona jest komora zaparzacza, komora tacki oraz ekspres z zewnątrz. Czyszczenie nie polega na pozbywaniu się wszystkich ziarenek kawy znajdujących się w ekspresie, które często chowają się pod rurkami i przewodami. W związku z ww. podczas transportu ekspresu do domu w tacce mogą pojawić się resztki kawy, które wynikają z wytrzęsienia ekspresu. Wykonanie pełnego czyszczenia „do ziarenka” jest dodatkowo płatne i chęć wykonania takiej usługi należy zgłosić w czasie oddawania ekspresu do naprawy.
W przypadku pytań, Klient kontaktuje się z Biurem obsługi przy Ozimskiej 48/14 w Opolu. Klient przyjmuje do wiadomości, iż bezpośredni kontakt z Serwisantem możliwy jest wyłącznie za wcześniejszą zgodą Biura obsługi, a przebywanie na terenie Serwisu przez osoby postronne jest absolutnie zakazane.
W przypadku nieodebrania ekspresu w ciągu 60 dni od daty poinformowania klienta o możliwości odbioru – ekspres przechodzi na własność Serwisu w celu utylizacji. Istnieje możliwość przedłużenia terminu odbioru po skontaktowaniu się z Biurem obsługi.
§ 4. Procedura naprawydoor to door
W celu skorzystania z usługi „Door to door” należy skontaktować się z Biurem obsługi i zaakceptować warunki serwisu. Kontakt z Biurem obsługi możliwy jest przez: biuro@kawadlabiznesu.com lub +48 790 555 307.
Po przyjęciu zgłoszenia urządzenie może zostać wysłane do Serwisu na koszt klienta lub Serwis może zlecić odbiór ekspresu kurierem DPD w cenie – 30,- brutto.
W przypadku wysłania urządzenia za pośrednictwem kuriera, Klient odpowiednio zabezpiecza Urządzenie na czas transportu (m.in.: Urządzenie nie może przemieszczać się wewnątrz opakowania, Ekspres musi zostać opróżniony i odparowany (jeżeli posiada taką funkcję), klapki zabezpieczone przed otwarciem). Ryzyko uszkodzenia Ekspresu do kawy w czasie transportu do Serwisu ponosi Klient. Serwis zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia urządzenia i wykonania Usługi serwisowej, jeśli stwierdzi, że Urządzenie nie zostało przez Klienta właściwie zabezpieczone na czas transportu. Ekspres zalecamy wysyłać w oryginalnym opakowaniu, które posiada w środku wszystkie zabezpieczenia.
Do skorzystania z usługi Door to Door konieczne jest podanie danych wrażliwych – Imię, Nazwisko, numer kontaktowy oraz adres odbioru.
§ 5. Gwarancja
Serwis udziela a) 90-dniowej gwarancji na wykonaną usługę, liczonej od dnia wystawienia protokołu odbioru po naprawie, chyba że ustalono inaczej. b) 12-miesięcznej gwarancji na części użyte podczas wykonywania usługi naprawy z wyłączeniem części podlegających zużyciu (np. uszczelki, tarcze mielące, zawory, elementy systemu spieniającego etc.), liczonej od dnia wystawienia rachunku za naprawę, chyba że ustalono inaczej.
W/w gwarancja nie obowiązuje lub może być ograniczona w przypadku braku wyrażenia przez Klienta zgody na wymianę zużytego elementu Ekspresu jednoznacznie zakwalifikowanego przez serwis do wymiany.
Gwarancja usługi naprawy i/lub na części nie przysługuje w przypadku stwierdzenia: a) nieprzestrzegania zasad użytkowania Urządzenia zawartych w instrukcji obsługi, b) uszkodzeń mechanicznych Urządzenia, c) zawilgocenia, zalania, działania temperatury w zakresie niedopuszczalnym przez producenta, w tym przetrzymywania ekspresu w ujemnych temperaturach po odbiorze d) próby napraw przez nieuprawnione osoby.
Potwierdzeniem gwarancji jest protokół odbioru, paragon lub faktura.
§ 6. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klienta jest MATVER Anna Romanek, tel.: +48 790 555 307, e-mail: biuro@kawadlabiznesu.com
Na potrzeby Serwisu będą przetwarzane następujące dane osobowe: imię, nazwisko, e-mail, telefon kontaktowy. Dane osobowe posłużą do kontaktu z Klientem. Niepodanie danych osobowych powoduje niemożność realizacji usług serwisowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych w celu realizacji usług serwisowych jest zgoda Klienta wyrażona na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt a) oraz b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Odbiorcami danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w punkcie 3 mogą być: a. osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy; b. odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki czy kancelarie prawne.
Dane przechowywane są w bazie systemu serwisowego działającego w oparciu o https://serwisant.online/
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wydanej uprzednio zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Usunięcie danych osobowych może utrudnić w przyszłości identyfikację Klienta oraz naprawy, która nastąpiła w przeszłości.
Wszelkie wnioski, pytania i żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych powinny być kierowane do Administratora na biuro@kawadlabiznesu.com
§ 7. Postanowienia końcowe
Przekazując Urządzenie do dokonania Usługi serwisu Klient wyraża zgodę na ingerencję w urządzenie w celu dokonania naprawy oraz akceptuje niniejszy Regulamin.
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.
MATVER Anna Romanek zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w dniu wskazanym przez MATVER, ale nie wcześniej niż w dniu zamieszczenia zmian na stronie internetowej. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie zawarcia umowy.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na naszą politykę prywatności.